به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجانغربی،
در این دیدار که با حضور رسول بابایان ، مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی ، معاونین ستادی ، مدیر بهزیستی شهرستان ارومیه و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی انجام گرفت جمعی از مددجویان ، خانوادههای تحت پوشش و مراجعین حضوری دغدغهها و درخواستهای خود را به صورت مستقیم با مدیرکل در میان گذاشتند.

مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این نشست، ضمن تأکید بر اهمیت استمرار این دیدارها، اظهار داشت: دیدارهای مردمی فرصتی ارزشمند است تا بهصورت بیواسطه صدای مردم و جامعه هدف را بشنویم.

ارتباط مستقیم با مددجویان نهتنها موجب شناخت دقیقتر از نیازها و مشکلات آنان میشود بلکه مسیر تصمیمگیریهای عادلانهتر و اثربخشتر را نیز هموار میسازد.وی افزود: بهزیستی نهادی اجتماعی و انسانمحور است و مأموریت ما تنها در ارائه خدمات خلاصه نمیشود؛ بلکه رسالت اصلی ما، ارتقاء کیفیت زندگی، کرامت انسانی و بازگرداندن امید به زندگی برای اقشار آسیبپذیر است.

تحقق این اهداف بدون شنیدن سخنان مردم و دریافت بازخورد از آنان امکانپذیر نخواهد بود.در این دیدار، مسائل و مشکلات مطروحه توسط مددجویان در حوزههای مختلف از جمله توانبخشی، حمایتهای اجتماعی، اشتغال، مناسبسازی و تأمین وسایل کمکحرکتی مورد بررسی قرار گرفت و مدیرکل بهزیستی ضمن صدور دستورات لازم در چارچوب اختیارات قانونی بر پیگیری فوری درخواستها تأکید کرد.

بابایان همچنین از ظرفیت خیرین و نیکوکاران اجتماعی به عنوان بازوی توانمند در رفع بخشی از مشکلات مددجویان یاد کرد و گفت: خوشبختانه خیرین نیکاندیش استان همواره یاریگر مجموعه بهزیستی بودهاند و ما از این ظرفیت ارزشمند برای رفع نیازهای فوری مددجویان استفاده میکنیم.
امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه فرهنگ مشارکت اجتماعی و تقویت همبستگی مردمی هستیم.

مدیرکل بهزیستی در پایان ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم و خیرین، خاطرنشان کرد: دیدارهای مردمی بهصورت مستمر در سراسر استان برگزار می شود تا زمینهای برای رسیدگی میدانی ، بررسی تخصصی و اتخاذ تصمیمهای عملیاتی در راستای بهبود وضعیت خدمتگیرندگان فراهم شود. هدف نهایی ما رضایت مددجویان و تحقق عدالت اجتماعی در تمامی شهرستانهای استان است.













نظر شما